Handelsbetingelser

 

 
 
   

Generelle oplysninger

 
Lys24syv ApS
DK37797782
Svanekevej 12 7400 Herning 
Butik@lys24syv.dk
+45 39 39 09 01

Betaling

 

Dankort/VISA Mastercard

Vi tager ikke kortgebyrer.

 

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  
 

Fragt

 

Leveringstid fremgår af hvert enkelt produkt. Vi bestræber os på at kunne levere dine vare indenfor 1-6 arbejdsdage.

Pris for levering til pakkeshop i DK fra 49,- kr. 

Fragtfri ved ordre over 599 kr.

Hvis du ønsker levering uden for Danmark, kontakt os da venligst

Du modtager altid en mail fra os, med Track and Trace nummer, når din ordre forlader vores lager

Fortrydelsesret. 

Du har 90 dages fortrydelsesret fra den dag du får ordren leveret. Hvis ordren indeholder flere produkter, kan den eller de vare som ikke lever op til din forventning altid sendes retur til os, og vi refunderer prisen dog minus returporto.

Varen må afprøves ligesom i en fysisk butik. Returneres varen i brugt tilstand, refunderes købsprisen kun delvis eller slet ikke. Dette afhænger af om varen returneres i original emballage, varens fysiske tilstand, samt om denne er forsvarligt pakket ind.

Hvis du fortryder købet kontakt os på butik@lys24syv.dk og få tilsendt en returlabel. Nægtet modtagelse er ikke en udnyttelse af fortrydelsesretten, uden forudgående aftale med os.

Vi tilbagebetaler købsprisen når det returnerede er kontrolleret på vores lager minus forsendelse, på samme måde som du har betalt os. Returpakker på efterkrav modtages ikke

Du har 14 dage til at returnere ordren efter modtagelse af returlabel, herefter bortfalder retten.

Returvare sendes til Lys24syv Svanekevej 12 7400 Herning  

 

Reklamationsret.

Når du handler hos os, gælder købelovens regler for varekøb. Du har derfor altid 24 måneders reklamationsret fra den dag du modtog varen.

Hvis reklamationen er berettiget, betyder det, af du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter du har opdaget fejlen. Inden for to måneder efter fejlen er opdaget vil altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderes dine (rimelige) fragtomkostninger. Vi hjælper gerne med at finde den billigste løsning. Varen skal være forsvarligt indpakket, og husk altid at få en kvittering for forsendelsen, så vi kan refundere dine omkostninger.

Persondatapolitik 

For at sikre levering af din ordre til tiden, skal vi bruge følgende oplysninger. Navn, adresse, telefonnummer samt sin mailadresse.

Dine personoplysninger opbevares i maksimalt fem år, og bliver kun tilgængelig for medarbejder i lys24syv for at sikre din rettidige leverance og reklamation forhold. Alle data slettes herefter

Data opbevares ikke krypteret

Dataansvarlig hos Lys24syv.dk Gert Hansen gert@lys24syv.dk  

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Gert Hansen på Gert@lys24syv.dk eller Preben Secher på preben@lys24syv.dk.  Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

 


 
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her -
http://ec.europa.eu/odr

 


 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 20-01-2020

 

 

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

Hent fortydelsesformular